fredag, oktober 16, 2009

Vardag. Tråkigt?

Det är vardag. Det lunkar på. Jag har nog blivit lite deprimerad, därav att jag inte skriver så mycket. Jag är deppig pga. vädret såklart, inget annat. Tänkte bjuda på en liten fotokavalkad. Snart kommer mitt bredband och då ska det bloggas hej vilt. Här är min vardag. Fuck jag är tråkig.

Uppifrån och ned - Det snöade i morse. Sen står där lite datorer. Det är för dom, eller för att folk vill ha dom, som jag är här. Tack för att jag behövs, jag kan knappt föreställa mig hur det skulle vara att inte ha något jobb och så vinter på det. Urk. Jag är tråkig, men jag har roligt på jobbet. Det är faktiskt sant.

Fönstret i fikarummet. Jag halvligger i en hel soffa själv så personalen får trängas i de som är kvar. Slyngel, tänker dom säkert. Sitt upp ordentligt i soffan. Men den annalkande vinterns mörker trycker ner mig platt platt. Hjääääälp. Nyp mig i armen, berätta en fräckis, antasta mig. HOPPA PÅ MIG!

Det är stopp i Lennarts Fettavskiljare.

Jag äter en näringsriktig och för alla sinnen stimulerande måltid. Njuter av uppläggningen, den kulinariska finessen och armomerna som får nackhåren att krulla sig. Bokstavligt talat. Äh jag har ju klippt av allt hår, inga hår som kan krullas. Jaja ni fattar idén :)

Det är iaf ett vackert hus jag jobbar i. Eller hur? Golvet är helt fantastiskt. Höll på att springa på folk flera gånger idag, då jag går med nosen ned mot golvet och tittar, hellre än går rakt fram. Människorna runt omkring mig tycker nog jag är märklig som fotograferar ett trapphus. Så såg dom ut iaf, när dom tittade skeptiskt på mig. Från Indien eller något annat land långt i Öst var dom. Där fotograferar man nog inte trapphus. mmm.

Läser en reseskildring från mina vänner som är i Asien. De har väl vart ute i 20 dagar ungefär, och har 70 kvar, planerade, på resan. Jag blir avis. Både på att åka på resa och även att vara två. Nätdejting? Hm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar