tisdag, augusti 25, 2009

Men så uppdatera då!

Men herregud, varför uppdaterar karljäveln inte sin blog!? Det måste ju hänt massor! Och visst har det!

Jag har fått besök från Norge, eller ja, jag och jag, men det kom besök från Norge och vi tog en tripp på hoj ihop. Sen hade de den stora gästvänligheten att bjuda på grillfest. Tack mina långväga vänner! Jag lovade S att se till att komma på besök - det ska jag se till att ordna!

Jag trivs i mitt nya hem. Jag har ingen soffa, soffbord, säng eller sängbord. Inga andra möbler heller - men det gör inget - jag bara njuter av all golvyta och hur tyst det är. Jag kan spela usel euro-disco från 90-talet hur högt som helst, när som helst, utan att störa någon, och när jag väljer, när jag stänger av musiken, närhelst jag vill, så är det tyst. Helt tyst.

Idag hade jag en böna på pallen. Det var riktigt riktigt trevligt. Hoppas jag att jag kan få igen, och den gången ska jag bjuda på min "Signature Series" paj med kyckling och bacon.. mmm.. gott för både magen och själen! Kom lite regn, men vad gör det när man åker Honda och är två!

Kommer snart lite bilder från allt som hänt senaste 2 veckorna, jag har hittat överföringskabeln till min kamera i botten av en låda. Nu ska jag hänga gardiner och fortsätta nynna på "Little Honda" med Beach Boys :)

Åh förrästen, korv och mos. Alltid rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar